WYMIANY, ZWROTY I REKLAMACJE

W przypadku zakupu włosów, ze względów higienicznych i specyfiki towaru nie przyjmujemy zwrotów zestawów CLIP-IN, kucyków i grzywek z rozciętą plombą uniemożliwiającą założenie włosów. Zwracany towar musi być nieużywany, nie może nosić śladów użytkowania, zapachów.

Przyjmujemy zwroty wyłącznie towarów oryginalnie zapakowanych, przesłanych wraz z odstąpieniem od umowy (np. wypełnionym i podpisanym Formularzem Zwrotu/Wymiany) oraz dowodem zakupu (paragonem fiskalnym). Dla wygody klientów do każdej przesyłki dołączamy Formularz Zwrotu/Wymiany. Jeżeli towar został zakupiony na Fakturę VAT, prosimy o kontakt przed odesłaniem towaru, prześlemy korektę faktury, podpisaną korektę prosimy dołączyć do przesyłki.

WYMIANY

Jeżeli nie odpowiada Ci kolor lub gęstość włosów chętnie pomożemy dobrać komplet najbardziej odpowiedni dla Ciebie. Skontaktuj się z nami, a pomożemy w doborze kompletu. Możesz przesłać nam zdjęcie lub przesłać mały kosmyk swoich włosów w celu idealnego doboru koloru.

Jeżeli wymieniasz towar na inny (w innej cenie), dokonaj zwrotu na zasadach opisanych powyżej, a następnie złóż i opłać kolejne zamówienie.

Jeżeli wymieniasz tylko na inny kolor, wymianę możemy przeprowadzić bezgotówkowo – w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki odeślij towar wraz z wypełnionym Formularzem Wymiany (był dołączony do Twojej przesyłki, podpięty do paragonu). Po otrzymaniu przesyłki wyślemy wybrany kolor bez dodatkowych opłat, nie ponosisz kolejnego kosztu przesyłki.

Towar odeślij listem poleconym z potwierdzeniem nadania lub przesyłką kurierską. Nie odpowiadamy za nierejestrowane przesyłki, które zaginęły.

Adres do odesłania towaru: STAR MY HAIR (CHT MARYWILSKA 44), ul. Marywilska 44 lok. A168, 03-042 Warszawa.

ZWROTY

Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. na Formularzu Zwrotu, który był dołączony do Twojej przesyłki, podpięty do paragonu). Pismo można przesłać:
- pocztą pod adres: STAR MY HAIR (CHT MARYWILSKA 44), ul. Marywilska 44 lok. A168, 03-042 Warszawa;
- mailowo pod adres: sklep@starmyhair.pl.

Zwracamy koszt towaru na wskazane konto w ciągu 14 dni kalendarzowych. W praktyce prawie zawsze zwrotu środków dokonujemy w ciągu 1-3 dni. Zwracany jest najniższy oferowany przez nas koszt przesyłki (obecnie 12 zł). Jeżeli przesyłka była darmowa lub zwrot nie dotyczył wszystkich zakupionych produktów (np. zwrócono 2 z 3 zakupionych produktów), koszt przesyłki nie jest zwracany. Nie zwracamy kosztów odesłania towaru przez klienta. Towar odeślij listem poleconym z potwierdzeniem nadania lub przesyłką kurierską. Nie odpowiadamy za nierejestrowane przesyłki, które zaginęły. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem – musimy sprawdzić zawartość.

Adres do odesłania towaru: STAR MY HAIR (CHT MARYWILSKA 44), ul. Marywilska 44 lok. A168, 03-042 Warszawa.

NASZE POMYŁKI

W przypadku błędnego wysłania przez STAR MY HAIR innego artykułu niż zamówiony, należy dokonać zwrotu na warunkach opisanych powyżej. Dokonamy wymiany na właściwy towar lub zwrócimy pieniądze za towar i przesyłkę. W przypadku naszej pomyłki zwracamy poniesiony przez klienta koszt odesłania przesyłki Pocztą Polską (zwracamy koszty w rozsądnej wysokości – do 20 zł).

REKLAMACJE

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową.

Wypełnij FORMULARZ REKLAMACYJNY (pobierz). Prosimy o dołączenie paragonu do formularza. Prosimy o odsyłanie towaru czystego i suchego.

Towar odeślij listem poleconym lub przesyłką kurierską oraz zachowaj potwierdzenie nadania. Nie odpowiadamy za nierejestrowane przesyłki, które zaginęły. Nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. W przypadku uzasadnionej reklamacji naprawimy lub wymienimy towar na nowy.

Adres do odesłania towaru: STAR MY HAIR, ul. Warszawska 18A, 05-480 Karczew