WYMIANY, ZWROTY I REKLAMACJE
W przypadku zakupu włosów, ze względów higienicznych i specyfiki towaru nie przyjmujemy zwrotów zestawów CLIP-IN, kucyków i grzywek z rozciętą plombą uniemożliwiającą założenie włosów. Zwracany towar musi być nieużywany, nie może nosić śladów użytkowania, zapachów.
Przyjmujemy zwroty wyłącznie towarów oryginalnie zapakowanych, przesłanych wraz z odstąpieniem od umowy (np. wypełnionym i podpisanym Formularzem Zwrotu/Wymiany) oraz dowodem zakupu (paragonem fiskalnym). Dla wygody klientów do każdej przesyłki dołączamy Formularz Zwrotu/Wymiany. Jeżeli towar został zakupiony na Fakturę VAT, prosimy o kontakt przed odesłaniem towaru, prześlemy korektę faktury, podpisaną korektę prosimy dołączyć do przesyłki.
WYMIANY - ZAKUPY DOKONANE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Jeżeli nie odpowiada Ci kolor lub gęstość włosów chętnie pomożemy dobrać komplet najbardziej odpowiedni dla Ciebie. Skontaktuj się z nami, a pomożemy w doborze kompletu. Możesz przesłać nam zdjęcie lub przesłać mały kosmyk swoich włosów w celu idealnego doboru koloru.
Jeżeli wymieniasz towar na inny (w innej cenie), dokonaj zwrotu na zasadach opisanych powyżej, a następnie złóż i opłać kolejne zamówienie.
Jeżeli wymieniasz tylko na inny kolor, wymianę możemy przeprowadzić bezgotówkowo – w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki odeślij towar wraz z wypełnionym Formularzem Wymiany (był dołączony do Twojej przesyłki, podpięty do paragonu). Po otrzymaniu przesyłki wyślemy wybrany kolor bez dodatkowych opłat, nie ponosisz kolejnego kosztu przesyłki.
Towar odeślij listem poleconym z potwierdzeniem nadania lub przesyłką kurierską. Nie odpowiadamy za nierejestrowane przesyłki, które zaginęły.
Adres do odesłania towaru: STAR MY HAIR (CHT MARYWILSKA 44), ul. Marywilska 44 lok. A168, 03-042 Warszawa.
ZWROTY - ZAKUPY DOKONANE W SKLEPIE INTERNETOWYM
Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. na Formularzu Zwrotu, który był dołączony do Twojej przesyłki, podpięty do paragonu). Pismo można przesłać:
- pocztą pod adres: STAR MY HAIR (CHT MARYWILSKA 44), ul. Marywilska 44 lok. A168, 03-042 Warszawa;
- mailowo pod adres: sklep@starmyhair.pl.
Zwracamy koszt towaru na wskazane konto w ciągu 14 dni kalendarzowych. W praktyce prawie zawsze zwrotu środków dokonujemy w ciągu 1-3 dni. Zwracany jest najniższy oferowany przez nas koszt przesyłki (obecnie 12 zł). Jeżeli przesyłka była darmowa lub zwrot nie dotyczył wszystkich zakupionych produktów (np. zwrócono 2 z 3 zakupionych produktów), koszt przesyłki nie jest zwracany. Nie zwracamy kosztów odesłania towaru przez klienta. Towar odeślij listem poleconym z potwierdzeniem nadania lub przesyłką kurierską. Nie odpowiadamy za nierejestrowane przesyłki, które zaginęły. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem – musimy sprawdzić zawartość.
Adres do odesłania towaru: STAR MY HAIR (CHT MARYWILSKA 44), ul. Marywilska 44 lok. A168, 03-042 Warszawa.
ZWROTY I WYMIANY - ZAKUPY DOKONANE W SKLEPACH STACJONARNYCH
Zakupy dokonane w sklepach stacjonarnych nie podlegają zwrotom. W sklepie stacjonarnym masz możliwość obejrzenia towaru, przymierzenia włosów.
W ciągu 14 dni możliwa jest wymiana niektórych nieużywanych towarów, oryginalnie zapakowanych i zaplombowanych dostarczonych wraz z paragonem fiskalnym. Możliwa jest wymiana m.in. pasemek, zestawów CLIP-IN, kucyków i grzywek z zachowaną plombą uniemożliwiającą założenie włosów. Jeżeli towar nie posiada plomb i zabezpieczeń przed otworzeniem, nie jest możliwa wymiana (dotyczy to m.in. lakierów hybrydowych, większości kosmetyków do włosów). Wymiany można dokonać na towar w tej samej lub wyższej cenie.
NASZE POMYŁKI
W przypadku błędnego wysłania przez STAR MY HAIR innego artykułu niż zamówiony, należy dokonać zwrotu na warunkach opisanych powyżej. Dokonamy wymiany na właściwy towar lub zwrócimy pieniądze za towar i przesyłkę. W przypadku naszej pomyłki zwracamy poniesiony przez klienta koszt odesłania przesyłki Pocztą Polską (zwracamy koszty w rozsądnej wysokości – do 20 zł).
REKLAMACJE
Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową.
Wypełnij FORMULARZ REKLAMACYJNY (pobierz). Prosimy o dołączenie paragonu do formularza. Prosimy o odsyłanie towaru czystego i suchego.
Towar odeślij listem poleconym lub przesyłką kurierską oraz zachowaj potwierdzenie nadania. Nie odpowiadamy za nierejestrowane przesyłki, które zaginęły. Nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. W przypadku uzasadnionej reklamacji naprawimy lub wymienimy towar na nowy.
Adres do odesłania towaru: STAR MY HAIR, ul. Warszawska 18A, 05-480 Karczew